OFTE STILTE SPØRSMÅL
Arbeidstilsynet har bestemt at alle som driver med renhold skal ha et HMS-kort. Dette kortet brukes for å identifisere renholderen og hvem han/hun jobber for. Alle som rengjør for Renglede.no skal ha et gyldig HMS-kort (Helse, miljø og sikkerhet).
Vi er sertifisert og forsikret dersom uhellet er ute.
Ta kontakt via [email protected] og fortell oss hva du er misfornøyd med. Legg gjerne ved bilder. Vi vil undersøke saken og gi deg en tilbakemelding så fort som mulig.
Vi avtaler det praktiske direkte med deg når vi har mottatt bestillingen din.
Hva er inkludert i rengjøringen? | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||
|
|
|||||||
|
Du vil bli informert dersom din renholder er forsinket. Vi vil kontakte deg for å avtale ny tid.
Vi fakturerer en gang per måned via e-post. Du kan registrere Avtalegiro i nettbanken ved første betaling. Med Avtalegiro trekkes beløpet automatisk. Et administrasjonsgebyr på kr 15,- vil legges til din faktura uavhengig av betalingsmetode.
Logg deg inn på Min side, kanseller ordren som ligger inne og legg inn en ny bestilling med de endringene du ønsker.
Vi tilbyr kun abonnement med to ulike typer intervaller; annenhver uke og ukentlig. Det er ingen bindingstid hos oss, og du kan enkelt kansellere bestillingen etter én rengjøring hvis du ønsker det. Dette må gjøres innen fredag kl.08.00 uken før den neste rengjøringen.
Selvfølgelig! I bestillingsprosessen velger du antall kvadratmeter du ønsker rengjort.
Når du bestiller regelmessig rengjøring hos oss får du selv velge renholder. Det vil være denne personen som dukker opp hos deg ved hver rengjøring (så fremt det ikke foreligger sykdom o.l.). Ønsker du derimot å bytte renholder, gjør du det enkelt ved å kansellere bestillingen din og legge inn en ny med ønskede endringer.
Det trenger du ikke! Det kan være en fordel å være hjemme den første gangen, og viser renholder rundt for å avklare forventninger. Ellers anbefaler vi at du lar renholder gjøre arbeidet.